Соціально-політичні дослідження
У період значних соціально-політичних трансформацій в нашій країні існує висока динаміка соціальних процесів. Актуалізуються питання ступеню сприйняття суспільством тих чи інших змін, розуміння політичного курсу країни, оцінки діяльності політичних і громадських інститутів та діячів.
Інститут соціальних технологій має бездоганну репутацію на ринку соціально-політичних досліджень в Україні.
Наші дослідження та аналітика допомагають у прийнятті управлінських рішень на стратегічному рівні в широкому колі політичних питань.
Крім того, компанія має великий досвід соціологічного супроводу політичних компаній і електорального консалтингу та проведення екзит-полів.
Дослідження у фінансовому секторі
Фінансовий сектор включає в себе банки та небанківські фінансові установи, кредитні компанії, страхові компанії, інвестиційні фонди.
Найбільш поширеними/актуальними у фінансовому секторі є такі типи досліджень:
- U&A (Usage and Attitude)
- Mystery Shopping
- Mystery Calling
- Ad-tests
- Ad-campaign
- Brand Study
- CSS (Customer Satisfaction Studies)
- Сегментація
Дослідження в автомобільному секторі
Автомобільний сектор – це як дилери та імпортери, так і СТО, лізингові компанії, сервісні мережі. Для досліджень в автомобільному секторі використовуються такі типи досліджень:
- Ad-tests
- Ad-campaign
- Brand Study
- CSS (Customer Satisfaction Studies)
- Сегментація
Репутаційні дослідження
Цей напрям базується на оцінці як внутрішньої, так зовнішньої репутації. Ми досліджуємо:
- Репутацію корпоративних брендів
- Репутацію товарних брендів
- Репутацію СЕО
- Репутацію публічних, політичних діячів
Дослідження FMCG сектору та Retail
В межах досліджень FMCG (Fast Moving Consumer Goods) і роздрібної торгівлі найбільш затребуваними є:
- U&A (Usage and Attitude)
- Оцінка задоволеності клієнтів компанії
- Ad-tests
- Ad-campaign
- Сегментація клієнтів
- Оцінка якості обслуговування клієнтів і конкурентів
- Price Studies
- Mystery Shopping
- Brand Study
Дослідження ЗМІ, реклами, PR
Будь-яка продукція, що поширюється через засоби комунікації, незалежно від того, чи є вона рекламним повідомленням чи іншим продуктом, може досліджуватись (аналізуватись) за допомогою наступних інструментів:
- Ad-tests
- Ad-campaign
Для оцінки потенційного ефекту від реклами широко застосовуються психологічні проективні методики.
B2B ринки товарів і послуг
Сфера В2В передбачає специфічні підходи до проведення досліджень та збору інформації. Проте за типами досліджень вони близькі до інших сфер. Для В2В найбільш релевантними є наступні типи досліджень:
- U&A (Usage and Attitude)
- Сегментація
- Ad-tests/effect
- Desk Research
- CSS (Customer Satisfaction Studies)
Дослідження поза межами України
Як у клієнтів з України, так і в іноземних компаній може виникнути потреба в дослідженнях поза межами України. За рахунок партнерських мереж та власних ресурсів IST може проводити дослідження в таких країнах:
- Польща
- Чехія
- Словаччина
- Угорщина
- Румунія
- Грузія
- Білорусь
- Росія
- Казахстан