Наші послуги

Сектори досліджень

sek1Соціально-політичні дослідження

У період значних соціально-політичних трансформацій в нашій країні існує висока динаміка соціальних процесів. Актуалізуються питання ступеню сприйняття суспільством тих чи інших змін, розуміння політичного курсу країни, оцінки діяльності політичних і громадських інститутів та діячів.

Інститут соціальних технологій має бездоганну репутацію на ринку соціально-політичних досліджень в Україні.

Наші дослідження та аналітика допомагають у прийнятті управлінських рішень на стратегічному рівні в широкому колі політичних питань.

Крім того, компанія має великий досвід соціологічного супроводу політичних компаній і електорального консалтингу та проведення екзит-полів.

 

 

sek2Дослідження у фінансовому секторі

Фінансовий сектор включає в себе банки та небанківські фінансові установи, кредитні компанії, страхові компанії, інвестиційні фонди.

Найбільш поширеними/актуальними у фінансовому секторі є такі типи досліджень:

  • U&A (Usage and Attitude)
  • Mystery Shopping
  • Mystery Calling
  • Ad-tests
  • Ad-campaign
  • Brand Study
  • CSS (Customer Satisfaction Studies)
  • Сегментація

 

sek3Дослідження в автомобільному секторі

Автомобільний сектор – це як дилери та імпортери, так і СТО, лізингові компанії, сервісні мережі. Для досліджень в автомобільному секторі використовуються такі типи досліджень:

  • Ad-tests
  • Ad-campaign
  • Brand Study
  • CSS (Customer Satisfaction Studies)
  • Сегментація

 

 

 

sek4Репутаційні дослідження

Цей напрям базується на оцінці як внутрішньої, так зовнішньої репутації. Ми досліджуємо:

  • Репутацію корпоративних брендів
  • Репутацію товарних брендів
  • Репутацію СЕО
  • Репутацію публічних, політичних діячів

 

 

 

 

 

 

sek5Дослідження FMCG сектору та Retail

В межах досліджень FMCG (Fast Moving Consumer Goods) і роздрібної торгівлі найбільш затребуваними є:

  • U&A (Usage and Attitude)
  • Оцінка задоволеності клієнтів компанії
  • Ad-tests
  • Ad-campaign
  • Сегментація клієнтів
  • Оцінка якості обслуговування клієнтів і конкурентів
  • Price Studies
  • Mystery Shopping
  • Brand Study

 

sek6Дослідження ЗМІ, реклами, PR

Будь-яка продукція, що поширюється через засоби комунікації, незалежно від того, чи є вона рекламним повідомленням чи іншим продуктом, може досліджуватись (аналізуватись) за допомогою наступних інструментів:

  • Ad-tests
  • Ad-campaign

Для оцінки потенційного ефекту від реклами широко застосовуються психологічні проективні методики.

 

 

 

 

sek7B2B ринки товарів і послуг

Сфера В2В передбачає специфічні підходи до проведення досліджень та збору інформації. Проте за типами досліджень вони близькі до інших сфер. Для В2В найбільш релевантними є наступні типи досліджень:

  • U&A (Usage and Attitude)
  • Сегментація
  • Ad-tests/effect
  • Desk Research
  • CSS (Customer Satisfaction Studies)

 

sek8Дослідження поза межами України

Як у клієнтів з України, так і в іноземних компаній може виникнути потреба в дослідженнях поза межами України. За рахунок партнерських мереж та власних ресурсів IST може проводити дослідження в таких країнах:

  • Польща
  • Чехія
  • Словаччина
  • Угорщина
  • Румунія
  • Грузія
  • Білорусь
  • Росія
  • Казахстан